Întrebări frecvente
În ce orașe se face livrarea și ce produse pot fi livrate?
Livrăm produse neperisabile (aranjamente conservate, felicitări, lumânări parfumate și altele) în toată țara, prin curier. Produsele perisabile sunt livrare doar în Cluj-Napoca și localitățile învecinate, cu multiple opțiuni de livrare (poți alege tipul de livrare la finalizarea comenzii).
Ce recomandări aveți pentru îngrijirea florilor tăiate?
Prospețimea florilor depinde de multe aspecte, însă pentru a le păstra intacte cât mai mult timp după tăiere avem o serie de sfaturi utile. Printre aceste sfaturi se numără tăierea tijelor și îndepărtarea frunzelor, dar și informații referitoare la așezarea în vază.
Cum procedez dacă îmi doresc un buchet personalizat?
Pentru a comanda un buchet de flori sau un aranjament floral personalizat, ne poți contacta telefonic sau prin mesaj pe WhatsApp. După ce ne dai câteva detalii despre buchet, îți vom comunica și un interval orar în care poți ridica produsele sau stabilim ora, data și adresa la care dorești să fie livrat buchetul. Dacă dorești să livrăm noi buchetul, vom genera un link de plată cu cardul.
Prin ce modalități pot plăti produsele comandate?
Ca și modalități de plată, ai la dispoziție plata cu cardul direct pe site, plata în numerar la curier sau plata prin virament.
Ce presupun felicitările caligrafice?
Felicitările cu mesaj caligrafic sunt scrise de mână, cu cerneală, și nu printate. Fiecare felicitare este unică, realizată pentru comanda ta, așa că te rugăm să plasezi comanda cu cel puțin o zi înainte. Menționăm și că lungimea mesajului influențează mărimea caracterelor: cu cât mesajul va fi mai lung, cu atât literele vor fi mai mici.
Cum pot face returnarea unui produs?
Returnarea produselor perisabile nu este posibilă, astfel că florile și dulciurile nu se pot returna. Jucăriile, vazele, coșurile și produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Formularul de retur il puteți descărca de aici.