Livrare

Livrare

INFORMAȚII GENERALE
Florăria noastră oferă spre vânzare atât produse perisabile, cât și neperisabile. Produsele perisabile se livrează doar în Cluj-Napoca și localitățile învecinate. Toate produsele neperisabile pot fi livrate prin curier, în toată țara sau pot fi ridicate personal, de la florăria noastră din Cluj, str. Teleorman, nr. 16A.
RISCURI LIVRARE

În cazul în care persoana menționată ca și destinatar în comanda dumneavoastră nu este gasită la adresă / este acces restricționat în locație / adresa este o companie, un spital, o școală, o instituție publică, etc, curierii companiei noastre vor lăsa pachetele / produsele comandate la vecini / recepție / portari, urmând ca persoana ce a ridicat coletul (în absența destinatarului) să menționeze pe fișa de livrare numele complet și semnătura, pentru a putea fi identificată. În aceste condiții comanda dumneavoastră este considerată livrată. În cazul refuzului de primire IMPERIAL FLOWERS nu își asumă nici o răspundere cu privire la starea florilor și nu asigură în nici un fel returnarea parțială sau integrală a contravalorii comenzii. Echipa IMPERIAL FLOWERS va face toate demersurile necesare pentru a comunica către client situația ce ia naștere în urma refuzului de primire al comenzii de către destinatar în vederea soluționării acestei situații în măsura posibilităților.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic înaintea livrării, pentru stabilirea traseului de distribuție (situații rare). Destinatarului nu i se va comunica în avans ce anume urmează să primească, folosindu-se termenul general de „colet”.

Compania noastră nu își asumă nici o obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cod galben / cod roșu / cod portocaliu), acces limitat la adresă, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paște, Crăciun etc. Expediția comenzii în cauză se poate redirecta contra cost în o nouă locație cu livrare în termen de 48 de ore. Nu poate fi considerată nelivrată sau „livrare neconformă / marfă ofilită / marfă stricată” o comandă aflată într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile în provincie va rugăm să ne contactați anterior comenzii.